četvrtak, 22. lipnja 2017.

Potroseni proizvodi, moji utisci !

Ove 2017. godine, kao ljetnu destinaciju, prvu sam posjetila Budvu te sam ovaj proizvod jako dobro testirala - Olival SUN TUNE- marmelada za brzo potamnjivanje.
-
Krenucu od prednosti o
vog proizvoda a prva od njih jeste da o
vaj proizvod, sadrzi zastitni faktor SPF10, a sa njim se  moze doci do preplanule i zeljene boje. Ne odmah, ali nakon par dana, da .Jako je bitno kada se brinemo o izgledu da isto tako brinemo o zdravlju. Ne izlazite se mnogo suncu i obavezno nanosite kreme sa zastitnim faktorom. Ako zelite lijepu boju tijela i ako cijena ne igra veliku ulogu u izboru, onda je ovo prava stvar za vas. Pritom cuva vasu kozu. Ova marmelada je vrlo solidan proizvod, medjutim smatram da postoji i boljih proizvoda, po nizoj cijeni. Nju sam pronasla u gradskoj apoteci i kostala je 25 KM (12e).
Sto se tice mana, pored cijene jeste i to sto ostavlja fleke na odjeci koje se jako tesko skidaju. Na more sam nosila bijeli kupaci i trebalo mi je dosta vremena da operem fleku koju je ostavila marmelada. Zato oprezno sa nanosenjem. 


Iii moja omiljena i 
vrlo rado koristena stvarcica.... Aura matt ruz  
Za Aurine ruze
ve imam samo rijeci hvale kao i za ovu moju nijansu. Relativno brzo se susi i sa njim mozete biti sigurni bar 5h, da sigurno znate da se nece pomjeriti za usana. Za nas djevojke je to vrlo bitna stavka. Idealan je za ljeto kao i za nocne izlaske, a ako znamo iskombinovati moze da bude jako dobar i za ljetnu varijantu. Ove nijanse su idealne za istaknuti preplanulu boju tijela. Kao sto rekoh, Aura me je odusevila sa ovim ruzevima. Cijena se krece oko 12 KM (6e), sto je solidna cijena za ovakav proizvod. 

Broj komentara: 6:

  1. Draga Nina, ovo je tako divno napisano da sam oduševljena. Ako se ne varam nova si među blogerima i prosto ne mogu da povjerujem da neko ko je novi ovako lijepo piše. Pred tobom je savršena budućnost (hehe, sada već zvučim kao neka baba gatara :D), ali zaista sam oduševljena. Nisam probala ni jedan od proizvoda, iako već duže vremena kupujem Aurim ruž, no nikako da ga kupim :D

    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, hvala ti na ovako divnim riječima, zaista si me obradovala.
      Tvoj blog je divan kao i ti i vrlo rado ću nastaviti da pratim tvoj rad! ♡

      Izbriši
  2. Draga, želim ti puno uspeha u blogovanju. Blog ti je lep, učlanila sam se. Inače, ja sam verovatno jedina osoba koja nije probala Aurine mat ruževe? Fotke su ti sjajne! Volela bih kada bi posetila moj blog :)♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala mnogo na lijepim riječima. Vrlo rado ću se učlaniti na tvoj blog. Predlažem ti da probaš Aurine mar ruževe, jer su zaista sjajni ♡

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, draga. Zaista prelepo pises, pogotovo me odusevljava sto si tek na pocetku a imas toliko talenta. ☺ Aura mat ruzeve nikako da kupim, uvek mi se nadje nesto prece, no kupicu ih prvom prilikom. Uzvrati pracenje. ☺

    Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na ovako divnim riječima. Aura matt ruževe svakom preporučujem. ♡

      Izbriši

Srednja skola? Sta upisatii?

 Jun mjesec, za neke vrijeme odmora a za neke ipak velika briga i razmišljanje šta upisati i kako dalje poslije osnovne škole.  Ove ...