četvrtak, 22. lipnja 2017.

Get to know me!

   Zdravo svima !
Ja sam Nikolina i u danasnjem postu pricacu vam o samom mom blogu kao i meni.  Blog sam otvorila iz jednog prostog razloga, a to je da sa vama podijelim svoja iskustva sto se tice mode kao i ostalih interesantnih tema sa kojima cemo se baviti na mom blogu. 
Trudicu se da zajedno odgovaramo na vasa pitanja i da se pozabavimo raznim dilemama.
Obzirom da je skola za
vrsena, trudicu se da budem aktivna i da se zajedno druzimo sto je vise moguce.

Za pocetak, odgo
voricu na nekoliko pitanja (TMI-tag)1. Jesi li ikada bila zaljubljena? - Jesam.
2. Koliko si 
visoka? - Mislim da se moja visina vrti oko 170 cm.
3. Najdraza pjesma? - Trenutno je to "pla
vusa" , Kico Slabinac 
4. Glasna ili tiha muzika? - Uvijek glasna.
5. Kaka
v si ucenik? - Do sada, tacnije, do 8. razreda sam odlican ucenik. Nadam se da ce tako ostati. 
6.Razlog zbog kojeg si se priključila u blogersku zajednicu? - Mnogo volim da pisem i smatram da treba da podijelim svoja misljenja sa vise ljudi. Blog je savrsena opcija za to!
7. Sta ti nedostaje? -Trenutno mi nedostaje eksurzija, ali kako kazu, to je nesto sto se desa
va jednom u zivotu, a pamti se zauvijek.
8. Poslednja knjiga koju si procitala? - Ako ne racunamo lektire, onda je to " 7 godina kasnije" Gijom Muso, di
vna knjiga.
9. Koliko ti treba da se spremis? - Kada smo kod toga, u prosjeku mi treba oko 30min, ako je to s
vakodnevno spremanje, za nesto ozbiljnije treba mi 1h.
10. Najdrazi glumac? - Definitivno, Deniz Ozcan :)


                                                                             
Vidimo se narednom postu! 
                                                                                  Vaša Nina ! 

Broj komentara: 5:

  1. Predivan tag. Iako nisam ljubitelj ove vrste posta pročitala sam ga jer sam željela da saznam nešto više o novom članu blogo sfere :D
    Dobro došla i nadam se da ćemo se lijepo družit i razmjenjivati iskustva :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, uvijek me obraduješ svojim divnim komentarima. Vjerujem u naše lijepo druženje i razmjenu iskustva. ♡

      Izbriši

Srednja skola? Sta upisatii?

 Jun mjesec, za neke vrijeme odmora a za neke ipak velika briga i razmišljanje šta upisati i kako dalje poslije osnovne škole.  Ove ...