nedjelja, 2. srpnja 2017.

Nezaboravne uspomene koje donosi ekskurzija.

Prije svega, želim da Vam kažem da je ekskurzija kruna vašeg osnovnog školovanja. Da uz sebe nosi hiljade uspomena i tonu emocija. I zapamtite da kada god odete na ekskurziju uživajte svim srcem i svom dušom. Drugačije i ne može .

Na ekskurziju smo krenuli 5. juna u 4:00h u jutru. Mislim da sam sa takvom euforijom i takvom snagom mogla da poletim.
Putovali smo oko 14h do Crne Gore.
Kada smo došli imali smo večeru i razgledanje Budve. Budva je zaista krasna i čarobna, pogotovo kad ste sa ljudima koje volite previše.

Day 2.
Oko 8h, smo ustali i otišli na doručak. Cijeli dan posvetili smo uživanju, kupanju. Prva plaža nam je bila Slovenska plaža, a poslije ručka smo otišli na plažu Mogren. Koja je kao što možete vidjeti čarobna
Put do ove plaže ograđen je nesumično pored stijena. Nakon kupanja i posjete plaže, slijedi diskoteka. Slike iz diskoteke neću ubacivati jer pored dobre zabave zaboravila sam na fotograsivanje.

Day 3
Kao i obično nakon doručka otišli smo u obilazak Bara.
Dvor Kralja Petra I

Dvor je zaista prelijep i u njemu su sačuvani razni interesantni predmeti koje je upravo koristio Petar I
U obilasku Bara posjetili smo i crkvu Sv. Nikole. Zaista predivna crkva.
Crkva Sv.Nikole

Nakon obilaska slijedilo je kupanje a naveče žurka na bazenu. Tu smo upoznali mnogo dragih ljudi i sklopili razna prijateljstva.

Day 4
Tokom poslednjeg dana u Budvi, kupali smo se na Slovenskoj plaži. A u nekim popodnevnim časovima nakon ručka smo otišli u obilazak Starog Grada koji je prelijep. Kada smo se odmorili i večerali krenuli smo u obilazak Kotora. Kotor je zaista grad koji je na mene ostavio poseban utisak. U Kotor smo stigli oko 21h. Taj grad je sam po sebi čaroban ali sama noć mu je dala neki efekat i čini mi se da ću zauvijek pamtiti neke trenutke iz Kotora.

Kotor.

Random fotografije
 Šetalište hotela.

Slika sa traekta.

Trebinje.

Na ekskurziji ne samo da sam upoznala nove i veoma drage ljude, ne samo da sam posjetila razna lijepa mjesta, ja sam tada istinski upoznala sebe i svoje prijatelje, shvatila sam koliko ih volim i koliko će mi  faliti.  Vama svima želim da se provedete prelijepo, da uživate sa svojim prijateljima i da ponesete džak predivnih uspomena sa ekskurzije kao i ja.

24 komentara:

1. Blago se tebi kada si mogla ići na ekskurziju sa razredom i u Crnu Goru. Mi nigde ne smemo ići van naše zemlje. Nadam se da će skloniti to pravilo. Odlične su fotografije mnogo mi se sviđa Crna Gora kao i more. Nadam se da ću otići jednom sa razredom negde na more. Drago mi je da si se fenomenalno provela.
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim blogovanjem,da ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----

Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim riječima. Žao mi jer vam je zabranjen izlazak iz države. Ali vjeruj mi bilo gdje da odeš sa prijateljima i ljudima koje voliš biće ti prelijepo. ♡

Izbriši
  2. Blago se tebi kada si mogla ići na ekskurziju sa razredom i u Crnu Goru. Mi nigde ne smemo ići van naše zemlje. Nadam se da će skloniti to pravilo. Odlične su fotografije mnogo mi se sviđa Crna Gora kao i more. Nadam se da ću otići jednom sa razredom negde na more. Drago mi je da si se fenomenalno provela.

3. Odličan post!Ja mnogo volim ekskurzije i putovanja sa društvom.Mi smo išli u Mostar ove godine i bilo nam je zaista prelijepo.Nadam se da si se i ti,također,lijepo provela!♥

Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

4. Baš se vidi da si se lijepo provela i drago mi je zbog toga. Mi nažalost nismo išli na ekskurziju u osnovnoj (bili smo jako dobri kao razred lol), što mi je baš žao. Slike su divno ispale :)
    Btw zapratila sam tvoj blog pa ako želiš uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

Odgovori
    1. Žao mi je jer niste išli na ekskurziju, jer je to zaista jedno predivno iskustvo. Za svakoga različito i posebno. Vrlo rado ću uzvratiti praćenje.

Izbriši
  5. Obožavala sam naše školske ekskurzije. To su dani koji se pamte za cijeli život. Na žalost u srednjoj školi nismo mogli da idemo nigdje zbog direktorice, ali osnovna je bila prepuna ekskurzija i izleta, pa čak dovoljno i za srednju :D.
    Drago mi je da si se divno provela, a fotkice su predivne.

Odgovori
    1. Drago mi je da ti je bilo lijepo u osnovnoj sa društvom. Mada, ni ekskurzija nije potrebna kada je razred složan, tako da možete da organizujete razne jednodnevne izlete. Hvala na komentaru. ♡

Izbriši
  6. Slazem se sa tobom, ekskurzije zaista pruzaju mnoga nezaboravna i divna iskustva, a uspomene koje tamo dozivimo su neprocenjive. Drago mi je da si mogla da odes u Crnu Goru sa svojim razredom. Slike su predivne.❤

7. Predivne slike, Nina! Ja sam ic Crne Gore i prepoznala sam mnoga mjesta koja si slikala. Ne sumnjam da si se nezaboravno provela jer Crnogorsko primorje je zaista predivno.

leylaslifee.blogspot.com

1. P.S. Novi sam clan tvog bloga, pa ako zelis uzvrati <3

Izbriši
    2. Heej, hvala ti mnogo. Zavidim ti, Crna Gora je zaista predivna, vrlo rado ću se učlaniti na tvoj blog. ♡

8. Hej! Prvi put sam na tvom blogu i moram ti reći da mi se jako sviđa kako pišeš. Slike su ti predivne i vidi se da ti je bilo lijepo u CG. Ja nikada nisam bila ali bih voljela. Sjajan post!:)♥

http://sretnisanjar.blogspot.hr/2017/07/ex-yu-rock-vs-cajke.html - novi post

Odgovori
    1. btw učlanila sam se u tvoj blog pa bi mi bilo jako drago kad bi pogledala moj :)♥

Izbriši
    2. Hvala ti. Vrlo rado ću se učlaniti na tvoj blog.

9. Predivan tekst i slike, pogotovo uvod. Drago mi je što si se divno provela, tako to obično biva na ekskurzijama. :)

The Fashion Spell | YouTube

Srednja skola? Sta upisatii?

Jun mjesec, za neke vrijeme odmora a za neke ipak velika briga i razmišljanje šta upisati i kako dalje poslije osnovne škole.  Ove ...