utorak, 27. lipnja 2017.

Trema kao nepotrebna stvar !

.

Broj komentara: 8:

  1. Imala sam samo jednom u životu tremu. I ne, to nije bio prijemni ispit, niti upis u školu, radionice sa vršnjačkim timom, niti koncert sa društvom sa folklora. Bilo je sasvim obično veče, punolestvo starijeg brata od tetke i mnogo njegovog društva, mahom lepi momci i mikrofonom u mojim rukama. Nikada nisam krila talenat za pevanje i uvek sam pevala pred svima bez imalo treme, alo to veče sam se bukvalno tresla. Popila sam par pića i sve je bilo fantastično!:D Mada, znaju nekada da me zadirkuju malo zbog toga :D Inače divan post draga! Novi post je na mom blogu, pa možeš da pogledaš ako želiš, ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti se post sviđa i takođe mi je drago što dijelimo isti talenat i ljubav prema muzici. Vrlo rado ću pu pogledati tvoj post ! ♡

    OdgovoriIzbriši
  3. Trema je kod mene uvijek prisutna, bilo da je to test, neki nastup ili slično. Ali čim krenem da radim test shvatim da ja to znam i da sam naučila i ona nestane. Super post i dobrodošla u ovu našu zajednicu! 💕

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se post sviđa. Hvala na divnom komentaru ♡

      Izbriši
  4. Jako lijep post kao i tema koju si obrađivala. Smatram da mnogi roditelji griješe što ne vode računa o ishtani svoje djece nego im daju, čisto onako "u prolazu", da pojedu neku sitnicu. Što se tiče treme imala sam je samo na upisu u prvi razred osnovne škole kada sam se isplakala kao kišna godina. No, poslije nisam imala problema sa njom. Ali sam zato uvijek prepuna uzbuđenja pred događaje da se počinjem osjećati kao tremator :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kažem da je pozitivna trema uvijek prisutna , ali ne treba pretjerivati ni u čemu pa tako ni biti veliki tremaroš.
      Hvala na komentaru ♡

      Izbriši
  5. Jako ljep post. Stvarno mi se dopada. Prvi puta sam na tvom blogu i zaista je divan. Imas ljep sadrzaj i vrlo zanimljiv. Zapratila sam te. Bit ce mi drago pratite te i uzivati citajuci tvoje postove.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na divnim riječima. ♡
      Vrlo rado ću te zapratiti.

      Izbriši

Srednja skola? Sta upisatii?

 Jun mjesec, za neke vrijeme odmora a za neke ipak velika briga i razmišljanje šta upisati i kako dalje poslije osnovne škole.  Ove ...