utorak, 15. kolovoza 2017.

Stvari koje poručujem sa Zafula / Wishlist

Lijep pozdrav, dragi moji!
Kako je jutros osvanuo jedan lijep i sunčan dan u mom gradu, svi smo odmorni i lijepo raspoloženi za svoje radne obaveze. Tako ja danas dolazim vama. I to sa stvarima koje poručujem sa sajta Zaful.

Prva stvar koja mi se mnogo dopada jesu haljinice ovog fazona.
Poslata sam pravi zaluđenik ovakvim dizajnima i sigurno ću da poručim, ako ne ovakvu onda veoma sličnu njoj.
http://www.zaful.com/floral-buttoned-tea-length-shirt-dress-p_276181.htmlhttp://www.zaful.com/floral-buttoned-tea-length-shirt-dress-p_276181.html


Na velika vrata nam takođe stiže i jesen, pa zbog toga željno isčekujem slojevito oblačenje. Rođena sam u decembru, i kako kažu, zimsko sam dijete. Za mene zima uvijek ima neke odoljive čari, mnogo ljubavi, unatoč zimi, u srcima mnogo toplote. Zaista jedan divan period. Eh sada, pošto sam skrenula sa teme, da se vratim na glavno. Kaput ! Divan i predivan, jesenski tip i skroz ženstven.
... Izgleda da je ovo bila ljubav na prvi pogled ..

http://www.zaful.com/double-breasted-pocket-design-woolen-coat-p_84660.html


Nadam se da Vam se post sviđa, ostavite mi u komentarima vaša mišljenja i linkove vaših blogova kako bi povezali naše blogove i bili jedna velika zajednica. Mnogo ljubavi, Nina  !

INSTAGRAM- @ninani.blog
E-MAIL- nikolinakrneta11@gmail.com 








Broj komentara: 5:

  1. Divna wishlista, mnogo mi se dopada haljinica. Viđala sam na njihovom sajtu razne haljinice u sličnom fazonu

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga. Drago mi je da ti se dopada.
    Imnaju mnogo lijepih a i veoma sličnih haljinica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo zanimljive stvarčice, nusam poseċivala njihov sajt, ali sada moram pogledati njihovu ponudu, haljinica je zaista divna! 💕💕😍

    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja odlican izbor ! Prva slika pogotovo !
    Klasika !
    Hisandherway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Srednja skola? Sta upisatii?

 Jun mjesec, za neke vrijeme odmora a za neke ipak velika briga i razmišljanje šta upisati i kako dalje poslije osnovne škole.  Ove ...